11.5.2014

Toukokuun Livbox

Taas saapui kotiin kuukauden odotetuin posti, Livbox. Tämän kuun värinä oli violetti ja paketin sisältö näytti tältä:


Näyttää kivalta. Mitäs kaikkea laatikko pitikään sisällään? Ainakin tällaiset kolme näytekokoista tuotetta:


Cutrin Professional Reflection Color Boost Shampoo. Värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo. Minulla ei ole tällä hetkellä värjättyjä kutreja, mutta mielelläni tätä olen testannut. Ehkä jonkun mielestä tällaista syntiä ei saisi tehdä, mutta minä vaan teen. Shampoo on mielestäni värjäämättömille hiuksille ihan perustuote. Värjätyille hiuksille annetaan lupaus, että tuote auttaa säilyttämään hiusvärin pidempään. Shampoossa on UV-suoja ja toivon mukaan se suojaa värjäämättömiäkin hiuksia. Tuotteen hinta on 15,90 €/300 ml.

Cutrin Professional Reflection Color Boost Conditioner. Tämä on samaa sarjaa kuin edellinenkin, mutta hoitoaineen muodossa. Tässäkin tapauksessa olen tehnyt syntiä ja testaillut syväkosteuttavaa värjätyille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta. Tehoaa mainiosti värjäämättömissäkin hiuksissa. Antaa kivasti kiiltoa ja hiukset on helppo kammata. Hintaa tuotteella 15,90 €/200 ml.

Dermalogica MultiVitamin Power Firm. Silmänympärysvoide! Taas! Tammikuun Livboxissa tuli täysikokoinen silmänympärysvoide, joka odottaa edelleen korkkaamista, koska kaapissa on kaksi avattuakin tuubia. Annoin tälle kuitenkin mahdollisuuden ja hyvä, että niin tein. Tästä tuli paketin lempparituote. Luin tuubin toisella puolella olevaa tekstiä ja siinä kerrottiin, että tuotetta voi levittää myös huultenympärysiholle. Näinhän minä olen nyt sitten tehnyt. Ihana vadelmainen tuoksu. Tuoksun ei pitäisi edes olla keinotekoinen, mutta en tiedä mistä se tulee, koska voide sisältää punaista merileväuutetta. Onkohan tuotteessa vadelmaakin vai valehteleeko hajuaistini? Voide imeytyy tosi nopeasti, vaikka näyttää rasvaiselta. Huultenympärysiho tuntuu todella pehmeältä ja sileältä tuotteen käytön jälkeen. Tämä näyte oli 5 ml:n tuubi, ja jos täysikokoisen tuotteen hinta ei olisi niin järkyttävä kuin se on, tilaisin tätä heti. Boksissa oli myös 10,- euron etuseteli Dermalogican nettikauppaan, mutta silti tuotteelle jäisi kova hinta. Normikokoisen tuotteen hinta on 70,- €/15 ml.

Loput paketin tuotteista näyttävät tältä:


Clarins Be Long Mascara. Näytekokoinen ripsiväri. Tosi kiva. Tykkäsin paljon. Lupaa pidentää ripset välittömästi ja sen se myös tekee. Lupaa myös hoitaa ripsiä aktivoiden kasvua sekä vahvistaen niitä. Se nyt jää sitten nähtäväksi, onko minulla kohta omasta takaa pitkät räpsyripset. Räps räps. Täysikokoisen tuotteen hinta on 32,- €/7 ml.

Paese Rouge With Argan Oil –poskipuna. En ole poskipunatyyppiä tai siis en osaa käyttää poskipunia, koska kasvot punoittavat muutenkin, vaikka olisi mitkä mönjät tahansa laitettu kasvojen iholle. Ehkä tämä silti saa joskus mahdollisuuden. Vein poskipunan kylpyhuoneen kaappiin ja kenties joskus testaan tuotetta. Kaunis väri joka tapauksessa. Uskon, että sävy sopisi minulle hyvinkin. Poskipuna sisältää arganöljyä ja mielestäni tämä ihanuus myös tuoksuu tuotteessa. Tämä oli ihan normaalikokoinen tuote ja hintaa tällaisella on 5,95 €/6 g.

Ibero helmikorvakorut. Boxin tuote, joka ei ole yhtään minua. Kokeilin korviksia korviini, niin mies, joka täällä asuu, sanoi, että onpa hirvittävät pallot. Itse olin ajatellut ihan samaa. Helmikorvakorut eivät vaan sovi minulle, eivätkä oikeastaan muutkaan helmikorut. En vaan ole sen sortin nainen. Minulle sopivat toisenlaiset korut. Korvakorut lähtenevät kiertoon, jos joku ne vaan huolii. Korvakorujen hinta on kaupassa 9,90 €/pari.

Aco Sun Cerat SPF 30 eli 30 suojakertoimen huulirasva. Tämän heitin heti takkini taskuun, koska nyt on kevät ja kohta on kesä ja nyt, jos joskus tarvitsee suojakertoimia. Vaikuttaa ihan perushuulirasvalta. Minulla on ollut käytössäni Acon vaaleansinisessä hylsyssä oleva hoitava huulirasva, josta olen tykännyt tosi paljon. Uskon, että tämä suojakertoimella varustettu keltahylsyinen sisar on yhtä taattua kamaa. UV-suojan pitäisi olla pitkävaikutteinen. Lisäksi tuote myös kosteuttaa ja pehmentää huulia. Näitä saa apteekeista hintaan 3,27 €/5 g.

Dolce & Gabbana EdP. Tämäkin näyte lähtenee kiertoon. En vaan tule käyttäneeksi tuoksuja. En ole tätä tuoksutellut, mutta paketin mukana tulleen lapun mukaan tuoksu on raikas, pehmeä ja erittäin naisellinen sekoitus valkoisia kukkia. Tuoksu sopii huolettoman täydelliselle ja sensuellille naiselle. Hintaa tällaisella vedellä on 73,50/30 ml ja 95,90/50 ml.

Lopuksi laaduntarkkailijakin tuli paikalle ihastelemaan boxin sisältöä.


Mitä piditte tuotteista? Minä pidin, vaikka pari tuotetta lähteekin jakoon. On Livbox kuitenkin sen verran kiva juttu, että vaikka kaikki tuotteet eivät olisi ihastuttavia, on boksissa yleensä aina sellaisia mahtavia juttuja, joita ei ole ennen tiennyt tarvitsevansa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti