18.5.2019

Tänään



…olen herännyt valkoisen kissan pehmeään puskentaan.


…olen nauttinut kiireettömän aamiaisen paikallislehteä lukemalla.
…olen iloinnut auringon lämpimistä säteistä sekä sinisestä taivaasta.
…olen ihastellut puiden ja pensaiden valkohehkuista kukintaa.



…olen ollut kiitollinen saamani yllätyspaketin kirjallisesta sisällöstä.


…olen istunut torikahvilassa juomassa virvoitusjuomaa ja syömässä munkkipossua, joka oli nimetty nallepossuksi. Omenahillotäytteellä.
…ostin kauniskuosisen Lee Cooperin T-paidan.
…ostin torikauppiaalta itselleni passelin olkalaukun. Juuri sopiva kuljettamaan lompakkoa, kännykkää, aurinkolaseja, nenäliinoja, huulirasvaa sekä astmapiippua.


…olen ihaillut naapurin mummon perennapenkin kauniita kukkia.




…olen lukenut ulkona kirjaa ja kuunnellut luonnon ääniä.
…olen löytänyt kuolleeksi luulemastani luumupuusta kukkia.


…olen istunut metsän vierustalla olevalla puiston penkillä ja ihmetellyt ensimmäisten alppiruusujen kukintaa.


…olen hämmästellyt voikukkien keltaista loistoa. Pitäisikö tänä keväänä yrittää vihdoin ja viimein tehdä voikukkalikööriä?


…olen käynyt puutarhamyymälässä ostamassa muutaman perennan taimen. Samalla tuli huokailtua kukkaloiston keskellä.


…olen ihmetellyt puun suuruutta.


…olen miettinyt vihreän eri sävyjä.


Tänään on ollut kaunis ja onnellinen päivä. Millainen päivä sinulla on ollut?



2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä! Vain syömispuoli puuttui; auttoihan sekin päivän onnistumista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin muuten puuttui! Vain possumunkki oli mainittu. Joltain vaalikojulta nappasin grillimakkaran, joka maistui mahtavalle. Kotona tuli syötyä salaattia. :)

      Poista