24.6.2018

Tänä juhannuksena


Olen seurannut siilin yöllistä menoa.
Olen nauttinut grillinuotion tuoksusta.
Olen löytänyt kissan kanssa tyhjän linnunpesän.


 Olen lukenut paria kirjaa, joista toinen on oikein mielenkiintoinen omaelämäkerta.
Olen yrittänyt olla pitkämielinen keuhkokuumeista miestä, joka täällä asuu, kohtaan.
Olen tehnyt pitkäkestoisia ulkoiluja Herra Karvajalan kanssa.


 Olen kuunnellut sateen ropinaa.
Olen ihaillut kukkien kauneutta.
Olen seurannut myrskytuulen etenemistä.


 Olen nähnyt käpytikan hakkaavan puunrunkoa ruokaa etsien.
Olen haistellut kesäyön huumaavaa tuoksua.
Olen ostanut kauniit housut alennusmyynnistä.


Olen nauttinut ikivanhan hupparin pehmeydestä.
Olen nauttinut auringonpaisteesta.
Olen ostanut keltaisen sadetakin.


Olen maistellut mansikoita ja herneitä sekä uusia perunoita ja savukalaa.
Olen käyttänyt kumisaappaita.
Olen ihaillut hienoa graffititaidetta rakennustyömaan aidassa.


 Olen ollut onnellinen pienistä ja yksinkertaisista asioista.



2 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat ja voi, että tuolla teidän kisuliinilla on tarkkaavainen ilme, oikein sellainen totinen, ihana.

    Sydämellistä sunnuntaita Mannilainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mannin pitää olla tarkkana, koska ikinä ei tiedä, milloin lintu, hiiri, myyrä tai orava sattuu kohdalle. :D

      Kiitos samoin ihanaa sunnuntaita <3

      Poista